FANDOM

Zero (零, Zero) jest siódmym tomem mangi Death Note.

W tym tomie znajduje się zakończenie pierwszej części fabuły oraz wstęp do drugiej.

Streszczenie

Grupie dochodzeniowej udaje się otoczyć Kirę z Yotsuby. Czy Lightowi uda się odzyskać notes? Czy plan, który uknuł przed aresztowaniem, zakończy się powodzeniem!? Już wkrótce wydarzy się coś, co zmieni bieg całej historii!

Myśl autora

Jestem świeżo po przeprowadzce i nie mam pojęcia, gdzie się podziały wszystkie moje obrazy. Nie wiem skąd, ale jakimś dziwnym trafem wpadło mi w ręce jakieś czerwone origami, więc teraz ono wisi na ścianie w charakterze ozdoby.Tsugumi Ōba

Rozdziały

Page 53. Krzyk

Page 54. Wnętrze

Page 55. Stworzenie

Page 56. Uścisk

Page 57. Dwie opcje

Page 58. W głębi serca

Page 59. Zero

Page 60. Porwanie

Page 61. Drugi

Zasady zawarte w tomie

  • Wraz z odzyskaniem prawa własności do Death Note'a, właściciel odzyskuje również związane z nim wspomnienia. Jeśli używał również innych Death Note'ów, związane z nimi wspomnienia także zostaną odzyskane
  • Wspomnienia powracają również podczas dotykania notesu, nawet jeśli nie nastąpi odzyskanie praw własności.
  • Po utraceniu prawa własności notesu traci się również związane z nim wspomnienia. Można je odzyskać przez odzyskanie prawa własności bądź przez dotknięcie notesu. Zabieg ten jest skuteczny sześć razy w stosunku do każdego notesu.
  • Ponieważ wspomnienia o notesie można odzyskać sześć razy w stosunku do każdego notesu, każde kolejne dotknięcie go bądź odzyskanie praw własności nie doprowadzi do odzyskania wspomnień.
  • Osoby, które posiadają oczy boga śmierci, nie mogą ujrzeć długości życia osób zmarłych, nawet jeśli patrzą na ich zdjęcia.
  • Jeśli przebywający w świecie ludzi bóg śmierci umrze i zostawi po sobie notes, jego właścicielem stanie się osoba, która go znajdzie.
  • Jednak tylko osoba, która mogła widzieć i słyszeć danego boga śmierci, gdy jeszcze żył, może ujrzeć notes oraz go dotknąć.
  • Jeśli taki notes zostanie odnaleziony przez innego boga śmierci, staje się on jego właścicielem. Jest to jednak bardzo mało prawdopodobne.
  • Wymazanie raz wpisanego tekstu gumką lub korektorem jest bezskuteczne.

Nawigacja