FANDOM

Wammy's House jest sierocińcem dla bardzo uzdolnionych dzieci, ufundowanym przez Quillsha Wammy'ego (znanego pod pseudonimem Watari). Znajduje się w Winchester w Anglii i został założony po II wojnie światowej.

Historia

Do swojej śmierci placówką kierował sam Watari, a po nim funkcję tę przejął Roger Ruvie. Sierociniec otacza opieką dzieci - geniuszy, jak L, Near, Mello czy Matt, umożliwiając im rozwijanie naturalnych talentów. Wychowankowie porzucali swoje prawdziwe nazwiska i zamiast nich zazwyczaj używali aliasów, będących literami alfabetu.

Fabuła

Wammy's house

Wammy House w Winchester

Cele

Członkowie

Znana/y jako Litera Prawdziwe nazwisko Informacje
W Quillish Wammy Założyciel i fundator Wammy's House. Mentor i pomocnik L'a.
(-) Roger Ruvie Kierownik Wammy's House, gdy Watari jest nieobecny. Po śmierci Watariego przejmuje obowiązki kierownika na stałe. Znany jest także jako Drugi Watari.
L L Lawliet Słynny detektyw. Został znaleziony przez Watariego jako dziecko i przyprowadzony do sierocińca. Celem Wammy's House jest szkolenie dzieci do bycia godnym następcą L'a.
N Nate River Jeden z dwóch chłopców wytypowanych do bycia drugim L'em. Ostatecznie to właśnie on staje się następcą detektywa.
M Mihael Keehl Starszy z dwóch chłopców wytypowanych do bycia drugim L'em. Oddaje tytuł L'a Nearowi, a sam opuszcza sierociniec, prowadząc śledztwo przeciwko Kirze na własną rękę.
(-) Mail Jeevas Trzeci najlepszy wychowanek Wammy's House. Nie jest typowany do bycia następcą L'a. Współpracuje z Mello.
B Beyond Birthday Drugie dziecko z "pierwszej generacji", mające być następcą L'a. Ostatecznie ucieka z sierocińca i zostaje seryjnym mordercą. Ponadto pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd, jednak jest kontaktem nieaktywnym (został zabity przez Notatnik Śmierci).
A nieznane Pierwsze dziecko z "pierwszej generacji", mające być następcą L'a. Nie wytrzymuje presji i popełnia samobójstwo.
(-) nieznane Dziewczynka z Wammy's House. Bardzo utalentowana artystka i rysowniczka.
F nieznane Wychowanek Wammy's House(tylko w L: Change the WorLd), próbujący zdobyć informacje na temat śmiercionośnego wirusa. Umiera, ratując chłopca, który jest kluczem do stworzenia antidotum.
K Kimiko Kujō Wychowanka Wammy's House, doktor zajmująca się śmiercionośnym wirusem, a jednocześnie twórczyni tegoż. Członkini organizacji bio-terrorystycznej Blue Ship, chcącej zniszczyć ludzkość, aby oczyścić planetę.
Q nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd. W powieści o tym samym tytule Q projektuje system zabezpieczeń, stosowany w budynku Badań nad Kirą, który wskazuje tożsamość każdej osoby, która wchodzi.
D D nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd.
P P nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd.
G G nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd.
I I nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd.
E E nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd.
R R nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd, jednak jest kontaktem nieaktywnym (prawdopodobnie jest martwa/y).
V V nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd, jednak jest kontaktem nieaktywnym (prawdopodobnie jest martwa/y).
T T nieznane Pojawia się na liście kontaktów L w filmie L: Change the WorLd, jednak jest kontaktem nieaktywnym (prawdopodobnie jest martwa/y).
X X nieznane Zostaje wspomniana/y w Death Note: Another Note, jako dziecko ukazujące się w "Detective Wars" w sprawie ataku bioterrorystycznego, rozwiązywanego przez L'a.
Y Y nieznane Zostaje wspomniana/y w Death Note: Another Note, jako dziecko ukazujące się w "Detective Wars" w sprawie ataku bioterrorystycznego, rozwiązywanego przez L'a.
Z Z nieznane Zostaje wspomniana/y w Death Note: Another Note, jako dziecko ukazujące się w "Detective Wars" w sprawie ataku bioterrorystycznego, rozwiązywanego przez L'a.
J (gra) J nieznane Postać w grze DS L: prolog Death Note. Gra jest dostępna jedynie w języku japońskim, więc niewiele wiadomo na jego temat, jednak z powodu nazwy przyjmuje się, że jest on wychowankiem Wammy's House
J nieznane Jest postacią z japońskich filmów aktorskich, a dokładniej Death Note: New Generation. Jest wychowanką Wammy's House, specjalistką od technologii, a także przyjaciółką Ryuzakiego i Neara.
J nieznane Jest postacią z japońskich filmów aktorskich. Jest wychowankiem Wammy's House i prawdziwym następcą L'a.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki