FANDOM

Taro Kagami (鏡太郎, Kagami Tarō) to jeden z posiadaczy Death Note'a. Pojawia się on tylko w zerowym rozdziale mangi.

Wygląd

Ma ciemne, długie włosy, sięgające mu do ramion. Jest szczupły i chudy, dość niski jak na swój wiek. Ubiera się w koszulkę i zwykłe spodnie. Jego oczy są zwykle duże i przestraszone. Po przeskoku czasowym ma dłuższe włosy i ubiera się na czarno.

Osobowość

Jest przestraszony tym, że zamordował kogoś, śnią mu się koszmary, prześladują go wizje tych, których pozbawił życia. Jest przywiązany do swojej mamy, staje w obronie słabszych, często jest prześladowany w szkole. Nie boi się zaryzykować swoim życiem każąc koledze wpisać swoje imię do notesu śmierci.

Fabuła

Ciekawostki

  • W rozdziale 0 została ukazana jest specjalna gumka, dzięki której można wskrzesić zabitą osobę wymazując jej imię z notesu śmierci, lecz tylko wtedy gdy ciało nie zostało spalone.
  • W  rozdziale 0 Ryūk powiedział, że Death Note ma 60 kartek, lecz jeśli poprosi się Shiningamiego, może on dać dodatkowe kartki.  

Cytaty

Wiem, kto ma inny notes, Ryūku!

— Do Ryūka.

Jesli udowodnimy, że ten notes naprawdę działa, uwierzycie nam?

— Przyznając się, do używania Death Note'a.

Wpisz moje nazwisko do notesu. A po wpisaniu, napisz jeszcze "łagodna śmierć". Ataki serca wyglądają na bardzo bolesne...

— Proponując własną smierć, jako dowód działania Notesu.

Nie chcesz znać wyników?

— Do Ryūka o ankiecie, dotyczącej Death Note

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki