FANDOM

Takuo Shibuimaru (渋井丸 拓男, Shibuimaru Takuo) to druga osoba, którą zabił Light Yagami po znalezieniu Notatnika Śmierci.

Wygląd

Ma półdługie włosy w kolorze brązowym. Nosi okulary przeciwsłoneczne, czapkę i kurtkę z futrzanym kołnierzem. Ma kwadratową twarz, małe oczy i lekki zarost na twarzy. Nosi kilka pierścionków i łańcuch na szyi. Ma też nienaturalnie duże zęby.

Osobowość

Jest pewny siebie i arogancki. Zachowuje się agresywnie, zaczepia przechodzącą obok niego kobietę.

Fabuła

Takuo podróżuje z grupą motocyklistów. W pewnym momencie zajeżdżają oni drogę dziewczynie, przechodzącej przez ulicę. Zaczepiają ją, a Takuo proponuje spędzenie wspólnie nocy. Całą sytuację widzi Light Yagami, który jest w sklepie obok. Takuo przedstawia się, dodając też, że jest często nazywany Shibutaku. Dziewczyna odmawia i chce odejść, jednak grupa nie pozwala jej odejść (w anime dodatkowo chwytają ją i zaczynają molestować). W tym momencie Light wpisuje nazwisko Takuo do swojego Notatnika, jako przyczynę śmierci podając wypadek. Dziewczyna wyrywa się i ucieka, a Shibuimaru na motocyklu rusza za nią. Nie rozgląda się i mimo okrzyków grupy, wpada pod przejeżdżająca ciężarówkę, przez co ginie na miejscu.

Inne Media

Death Note: Notatnik śmierci

Cytaty

Może się z nami zabawisz?

— do przypadkowej dziewczyny

Ciekawostki

  • Przydomek "Shibutaku" jest wzorowany na "Kimutaku", czyli przydomku Takuya Kimury, członka grupy SMAP - japońskiego idola.
  • W anime oprócz zaczepiania nieznajomej dziewczyny, Takuo próbuje ją zgwałcić, razem ze swoją grupą. Natomiast w filmie jego zachowanie jest bardzo zmienione. Nie zaczepiał nikogo, ale zabił pięcioro dzieci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki