FANDOM

Tōta Matsuda (松田 桃太, Matsuda Tōta) jest młodym członkiem Japońskiej Grupy Dochodzeniowej.

Wygląd

Matsuda ma kruczoczarne włosy i brązowe oczy. Przed tym jak autor przyśpieszył czas w anime, Matsuda ma dłuższe włosy, natomiast po przyśpieszeniu czasu, jego włosy są wyraźnie krótsze.

Osobowość

Rawrrr

Matsuda strzela do Lighta

Matsuda jest młodym i niedoświadczonym policjantem, co widać po jego zachowaniu. Lubi śledzić nowe trendy i oglądać telewizję Jest także bardzo lekkomyślny - gdy trwało dochodzenie w sprawie Yotsuby, Matsuda bez pozwolenia L'a wdarł się na teren korporacji, co przysporzyło mu wiele kłopotów. Wykazał umiejętność w dziedzinie infiltracji, udając menedżera Misy Amane i zdobył istotne informacje podsłuchując spotkanie ósemki z Yotsuby. Pomimo tego, że Matsuda nie ma dużego doświadczenia w Policji, to często także jest bardzo pomocny, choć czasem czuje, że odwala tylko brudną robotę i że jest bezużyteczny. Chce na siłę się przydać grupie i otrzymać pochwałę od L'a, dlatego desperacko wkradł się do siedziby Yotsuby. Jest także całkowicie oddany Soichiro Yagamiemu, który (gdy pracowali w policji) wziął młodego Matsudę pod swoje skrzydła. Tōta bardzo lubi i szanuje Lighta Yagamiego, lecz wydaje się to całkowicie zapomniane z jego strony, gdy strzela do Lighta kilka razy w magazynie Yellow Box, kiedy ten mówi, że "nie dba o śmierć ojca."

Historia

Fabuła

Cytaty

Ale czad! Jakbyśmy byli agentami specjalnymi, tropiącymi Kirę!"
Ja też chcę się wykazać!
Sam podejrzewałeś kogoś z nas o bycie Kirą... a teraz jako jedyny kryjesz się pod maską!

— do Neara

Spowodowałeś śmierć własnego ojca. A teraz mówisz, że oni są głupcami!?

— do Lighta

Ciekawostki

  • Był menadżerem Misy Amane.
  • Jego dzwonek telefonu to "Alumina" - pierwszy ending anime.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki