FANDOM

Tōta Matsuda (松田 桃太, Matsuda Tōta) jest młodym członkiem Japońskiej Grupy Dochodzeniowej.

Wygląd

Matsuda ma kruczoczarne włosy i brązowe oczy. Przed tym jak autor przyśpieszył czas w anime, Matsuda ma dłuższe włosy, natomiast po przyśpieszeniu czasu, jego włosy są wyraźnie krótsze.

Osobowość

Rawrrr.png

Matsuda strzela do Lighta

Matsuda jest bardzo młodym i niedoświadczonym policjantem, co widać po jego zachowaniu. Jest także bardzo lekkomyślny - gdy trwało dochodzenie w sprawie Yotsuby, Matsuda bez przyzwolenia L'a wdarł się na teren korporacji. Przysporzyło mu to wiele problemów i koniec końców musiał upozorować własną śmierć, aby nie zginąć z rąk Kiry. Pomimo tego, że Matsuda nie ma dużego doświadczenia w Policji, to często także jest bardzo pomocny. Matsuda wykazał umiejętność w dziedzinie infiltracji, udając menedżera Misy Amane, pomimo zastrzeżeń L'a wdarł się do korporacji Yotsuba i zdobył istotne informacje na temat Kiry. Mimo swojego wieku i naiwnej osobowości, Matsuda okazuje się być przydatny w śledztwie. Jest także całkowicie oddany ojcowi Lighta, który (gdy pracowali w policji) wziął młodego Matsudę pod swoje skrzydła. Matsuda bardzo lubi i szanuje syna Sochiro Yagamiego, lecz wydaje się to całkowicie zapomniane z jego strony, gdy strzela do Lighta kilka razy w magazynie Yellow Box, kiedy ten mówi "że nie dba o śmierć ojca."

Historia

Fabuła

Cytaty

Ale czad! Jakbyśmy byli agentami specjalnymi, tropiącymi Kirę!"
Ja też chcę się wykazać!
Sam podejrzewałeś kogoś z nas o bycie Kirą... a teraz jako jedyny kryjesz się pod maską!

— do Neara

Spowodowałeś śmierć własnego ojca. A teraz mówisz, że oni są głupcami!?

— do Lighta

Ciekawostki

  • Był menadżerem Misy Amane

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki