FANDOM

Sidoh (シドウ, Shidō) - Shinigami, którego Notatnik śmierci został skradziony przez Ryūka. Zanim sobie to uświadamia, Notatnik wielokrotnie zmienia właściciela i trafia aż do gangu Mello (konkretnie do jego podwładnego, Jacka Neylona).

Wygląd

Hideout(Inside)

Sidoh tyłem

Sidoh nosi ciężkie ubrania w kolorach brązu i czerwieni, które zasłaniają większość jego ciała, a głowę ma owiniętą bandażami. Jego usta są podobne do dzioba kanarka. Chociaż ma "ręce" zwykle pokazane są tylko jego trzy palce. Gdy w pewnym momencie pokazany jest od tyłu widzimy cały jego kręgosłup.

Osobowość

ChocoShidoh

Sidoh je czekoladę

Sidoh jest dość nieśmiałym Shinigamim, bywa zastraszany przez Mello, chociaż ten jest zwykłym człowiekiem. Uwielbia czekoladę, za to nie cierpi duchów.

Fabuła

Po przybyciu do Świata Ludzi, Sidoh tropi organizację mafijną aby odebrać im swój Notatnik śmierci. W mandze wspomina, że musi odzyskać notes, by kogoś wpisać, inaczej jego czas się skończy i zginie. Aby go odzyskać, Sidoh zgadza się pomóc gangowi Mello w starciu przeciwko Nearowi, SPK i Japońskiej Grupy Dochodzeniowej.

Po całym incydencie z Mello, Sidoh odzyskuje swój Notatnik i odlatuje do Świata Shinigamich.

Koncepcja

Odniesienia

Galeria

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki