FANDOM

Shingo Midō (三堂 芯吾, Midō Shingo) to jeden z członków zarządu Yotsuby. Jest wiceprezesem Strategii Korporacyjnej oraz dyrektorem Planowania Finansowego.

Wygląd

Midō jest mężczyzną średniego wzrostu z półdługimi, brązowymi włosami. Nosi okulary, ubiera się w czarny garnitur, szarą koszulę i jaśniejszy krawat.

Osobowość

Niechętnie uczestniczy w naradach śmierci, wiódłby szczęśliwe życie nawet bez Kiry, o czym wspominał Shimura. Mimo swojej pozycji w firmie, Midō nie lubi finansów. Jego hobby to szermierka.

Historia

Fabuła

Midō pojawia się na wszystkich naradach, jednak nie uczestniczy w nich zbyt chętnie. Nie popiera Kiry. Zwołuje tajne zebranie u siebie wraz z Shimurą, zapraszają Reiji Namikawe i Takeshiego Ooi, ale tylko ten pierwszy przychodzi. Dyskutują o tym, kto może być Kirą. Midō nie zgadza się z Shimurą, gdy ten mówi, że Takahashi może nim być. Shingo uważa, że ten mógłby być tylko wspólnikiem Kiry, gdyż jest dla niego ważne, by współpracować z kimś głupszym od siebie. Midō zgadza się natomiast z tym, że to Higuchi musi być Kirą z Yotsuby, gdyż to jemu najbardziej zależy na sławie i pieniądzach.

Do Midō dzwoni Higuchi podczas, gdy ogląda program specjalny o Kirze. Higuchi chce, by Shingo poprosił ojca o wstrzymanie nadawania programu, jednak ten uważa, że to by było podejrzane, gdyż i tak nie uwierzy w to, co przekazuje Sakura TV.

Shingo Midō umiera na zawał 10 kwietnia 2005 (w anime 2008) wraz z innymi członkami Yotsuby. W Death Note Relight: Visions of a God spada ze szczytu wysokiego budynku, co powoduje jego śmierć.

Ciekawostki

  • Jego ojciec jest posłem.
  • Ukończył wydział prawa na Uniwersytecie Touou.

Cytaty

Odniesienia