FANDOM

Sayu Yagami (夜神 粧裕, Yagami Sayu) jest siostrą Lighta Yagamiego oraz córką Sachiko i Soichiro Yagamich. Pozostaje nieświadoma tego, że jej brat posiada Notatnik Śmierci.

Wygląd

Sayu ma brązowe włosy i brązowe oczy. W pierwszej części Sayu ma proste włosy z grzywką okalającą twarz, później jej włosy robią się bardziej falowane, a grzywka jest zaczesana na bok.

Osobowość

Sayu jest typową nastolatką - uwielbia oglądać telewizję, jej idolem jest sławny piosenkarz. Czasami jest wścibska i infantylna, ale jest sympatyczną postacią. Jest również podekscytowana, że Light "chodzi" z Misą Amane, modelką, której prawdopodobnie jest fanką. Ma problemy z matematyką.

Fabuła

Sayu

Light pomaga Sayu odrabiać lekcje

Sayu jest córką dyrektora policji - Soichiro Yagamiego i jego żony, a także siostrą głównego bohatera - Lighta.

Ma dobry kontakt z bratem, który na początku serii często pomagał jej w odrabianiu lekcji.

Gdy dowiaduje się, że Soichiro prowadzi śledztwo w sprawie Kiry, boi się o życie ojca i błaga, by zrezygnował.

Cieszy się, gdy jej brat znajduje sobie dziewczynę, jednak sama nie chce się z nikim wiązać.
Sayu 2

Sayu podczas pobytu w szpitalu

Po przyspieszeniu czasu widzimy ją, gdy wraca do domu prawdopodobnie po szkole. Zdziwiona tym, że Light i Misa są w domu, Sayu wita się. Jest wdzięczna Matsudzie za opiekę nad jej ojcem. Mężczyzna jest nią "zauroczony", ta jednak uważa, że jest on dla niej ciut za stary.

Mello postanowił porwać Sayu i wziąć ją na zakładnika. Wiedział, że japońska policja ma w swoim posiadaniu Notes Śmierci, a dziewczyna ma zostać za niego wymieniona. Sayu po powrocie do Japonii była roztrzęsiona i przestraszona. Przez jakiś czas przebywała w szpitalu.

Ciekawostki

Cytaty

Jesteś wspaniały, Hideki Ryuga!
Gdyby był pan 10 lat młodszy, to może pomyślałabym o randkowaniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki