FANDOM

Sakura TV zwana też Sakura Television to stacja telewizyjna, nadawana początkowo w Japonii, później zaś na całym świecie. Początkowo słynęła z puszczania seriali i telenowel, oraz programów popularnych, później jednak zajęła się tematyką Kiry. Głównie zależy im na rozgłosie. Chcą mieć jak najwyższą oglądalność. Prezesem stacji jest Hitoshi Demegawa

Przegląd

Stacja została założona przez Hitoshi Demegawę. Najpierw zajmowała się zwykłymi programami telewizyjnymi, lecz, od kiedy Drugi Kira wysłał kasety z nagraniami, do ich studia, to Stacja zajęła się głównie tematyką Kiry. Stacja przyciąga wielu zwolenników Kiry i jest najbardziej oglądanym kanałem telewizyjnym podczas panowania Kiry. Jej celami jest wysoka ocena i zarabianie pieniędzy. Prezes stacji - Hitoshi Demegawa nie zawaha się przed niczym w celu osiągnięcia zysku.

Członkowie

Fabuła

Stacja Sakura TV pojawia się pierwszy raz w chwili, gdy Drugi Kira wysyła kasety do ich studia. Za ich pośrednictwem Kira i Drugi Kira porozumiewają się ze sobą. Pracownicy stacji udają, ze są zastraszani przez Kirę, jednak w rzeczywistości prezes stacji Hitoshi Demegawa widzi w spełnianiu poleceń Kiry ogromny zysk. Później wykorzystywany jest przez Japońską Grupę Dochodzeniową aby odkryć trzeciego Kirę. W ich programie występuje Mikami Teru - kolejny Kira. Także Light wykorzystuje stację w celu pozbycia się Neara i jego organizacji. Ostatecznie Mikami zabija wszystkich pracowników stacji, twierdząc, że szkodzą oni wizerunkowi i celom Kiry.

Programy

Kira's Kingdom (Królestwo Kiry)

KirasKingdomSet.png

Program emitowany w stacji Sakura TV

Królestwo Kiry to talk show, który obraca się wokół Kiry. Z początku prowadzony jest jako program do debaty czy dyskusji temat działań Kiry, jednak przekształca się w ośrodek kultu Kiry. Gospodarzem jest Hitoshi Demegawa.

W jednym z pierwszych odcinków głos pochwalający Kirę oddaje Mikami Teru. Zostaje on następcą Kiry i otwarcie wyraża się, jako jego zwolennik. Show Demegawy osiąga dużą popularność. Hitoshi ogłasza, że z zysków z programu chce wybudować gigantyczny budynek dla Kiry w Wielkiej Brytanii, jednak Matsuda podczas oglądania programu twierdzi, ze to prawdopodobnie oszustwo.

W pewnym momencie Demegawa zachęca zwolenników Kiry, do ataku na siedzibę SPK. Gdy z siedziby Neara zostają wyrzucone pieniądze, zwolennicy Kiry i stacji Sakura TV pokazują, co się dla nich najbardziej liczy - zamiast chwytać Neara i jego ludzi, łapią pieniądze. Demegawa całe zdarzenie kręci, razem z ekipą filmową z helikoptera, nadając na żywo program w telewizji. Light Yagami i Japońska Grupa Dochodzeniowa oglądają program w ich siedzibie, a Misa Amane w mieszkaniu jej i Lighta. Sytuacja ta była korzystna dla Lighta, bo dzięki niej sprawił, ze prezydent przestał popierać organizację Neara.

Ostatecznie Demegawa zostaje zabity przez Mikamiego Teru w trakcie jednego z programów, razem ze wszystkimi pracownikami stacji. Czwarty Kira uznaje, że zachowanie Demegawy szkodzi wizerunkowi Kiry. Od tego momentu wszelkie informacje na temat Kiry zostają podawane przez Kiyomi Takadę w programie NHN.

Ciekawostki

  • Sakura TV pojawia się również w drugiej serii tworzonej przez Tsugumi Ōbę i Takeshi Obatę - Bakuman. W rozdziale 131 pojawia się ten program, w którym postacie opowiadają o "doskonałej zbrodni",skopiowanej z PCP i stwierdzili, że to wina PCP. Późniejsze wydarzenia przeczą rewelacją tej stacji - znów okazała się zawodna i fałszywa.
  • Duży pomnik na planie "Królestwa Kiry" przypomina Serafina. Jest to jeden z aniołów, posiada sześć skrzydeł, jest członkiem najwyższego churu anielskiej hierarchii i nieustannie wyśpiewuje hymny na chwałę Bożą. Jest opiekunem tronu Bożego.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki