FANDOM

Roger Ruvie (ロジャー・ラヴィー; Rojā Ravī) – dyrektor sierocińca Wammy's House. Rogera widzimy w momencie, gdy rozmawia z Nearem i Mello w sierocińcu.

Wygląd

Roger jest starszym mężczyzną o jasno-siwych włosach, posiada widoczne brwi. Ma jasne oczy i nosi okulary.

Osobowość

Roger bardzo szanuje zarówno L'a jak i Watariego. Bardzo posmutniał na wieść o śmierci detektywa. Mimo jego pracy w Wammy's House, w Death Note 13: How to Read stwierdzono, że nie lubi on dzieci.

Fabuła

Po śmierci L'a i Watariego,i Roger dostaje wiadomość na telefon, która brzmi "L nie żyje". Zaprasza Mello i Neara do swojego gabinetu i mówi im o śmierci detektywa. Chce, by chłopcy połączyli siły, ponieważ L nie zdążył wybrać swojego następcy i już nic im nie powie, skoro nie żyje. Mello się nie zgadza i mówi, że to Near bardziej się nadaje na następce słynnego detektywa. Mello chce opuścić sierociniec i zacząć żyć po swojemu. Roger próbuje go zatrzymać, jednak ten wychodzi.

Po śmierci Lighta i zniszczeniu obu notesów przez Neara, Roger zostaje drugim Watarim.

Ciekawostki

  • Posiada zdjęcie Watariego, założyciela Wammy's House u siebie na biurku.
  • W filmie L: Change the WorLd pojawia się dyrektor Wammy's House, któremu L przekazuje opiekę nad Nearem, jednak nie jest wiadome, czy to Roger.

Cytaty

Mello, Near, może połączycie siły?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki