FANDOM

Odnowa (再生, Saisei) to dwudziesty szósty odcinek anime Death Note.

Fabuła

Pierwsza połowa odcinka to tylko wspomnienia o L'u. Ukazane jest wszystko, co osiągnął detektyw w sprawie Kiry, aż do swojej śmierci.

Dziesięć dni po śmierci detektywa, Grupa Dochodzeniowa dyskutuje o śmierci jego i Watariego. Light stara się odzyskać wszystkie dane, jednak mówi, że czuje się przy tym jak złodziej. Grupa Dochodzeniowa chce, by przejął on stanowisko L'a, a fakt śmierci detektywa ukryć przed światem. Notes Śmierci ma przechowywać Sōichirō Yagami.

Light decyduje się zamieszkać z Misą. Mówi jej, że wynajął już mieszkanie. Ta, po usłyszeniu tej wiadomości jest bardzo szczęśliwa.

Light zaczyna ponownie likwidować przestępców. Przy pomocy notatnika, który pozostawiła po sobie Rem tworzy nowy, lepszy według niego świat. Zabija coraz to więcej przestępców, o których coraz więcej mówi się w wiadomościach.

10 stycznia 2008, Merrie Kenwood (znana także jako Wedy) ginie w wypadku motocyklowym ukartowanym przez Lighta. 7 kwietnia 2008, Tierry Morrello (Aiber) umiera na atak serca (bądź z powodu zatrucia alkoholowego), ponieważ Light odkrył jego prawdziwe dane i zapisał w notesie. 10 kwietnia 2008 na zawał umiera sześciu członków korporacji Yotsuba.

Kwiecień 2012: 23-letni Light Yagami wstępuje do krajowej policji. Lipiec 2012: Liczba ofiar Kiry gwałtownie wzrasta. Świat dzieli się na dwie grupy: osób obawiających się Kiry i jego zwolenników. Powoli przybywa głosów popierających Kirę. Całe państwa ogłaszają akceptację postępowania Kiry, a świat wkracza w wiek, w którym to on stanowi prawo.

Grudzień 2007: Stary komputer Ryūzakiego przekazuje wiadomość o jego śmierci jednemu z sierocińców założonych przez Watariego - Wammy's House. Dyrektor sierocińca mówi o śmierci detektywa dwóm chłopcom.

Postacie

  1. Light Yagami
  2. Japońska Grupa Dochodzeniowa
  3. Misa Amane
  4. Ryūk

Cytaty

Pokażę Ci…zmartwychwstanie nowego świata!Light do Ryūka

Galeria

Nawigacja