FANDOM

Death Note Ryūka (リューク のデスノート, Ryūku no Desu Nōto) to własność Ryūka, który ma go przy sobie przez całą serię. Nikt inny z niego nie korzysta. Notatnik Ryūka został wykorzystany tylko raz (a przynajmniej tylko raz jest ukazany).

Wygląd

Death Note należący do Ryūka z wyglądu przypomina Notatnik Sidoha - ma czarną okładkę z białym napisem Death Note, a w środku białe kartki w poziome linie.

Fabuła

Manga

Kiedy Ryūk pierwszy raz spotyka Lighta Yagamiego, ostrzega go, że gdy przyjdzie czas śmierci Lighta, to właśnie Shinigami wpisze go do swojego Notatnika.

Dn107 v12 p09

Light, wpisany do Notatnika przez Ryūka.

Gdy Light przegrywa konfrontację z Nearem i Japońską Grupą Dochodzeniową w Yellow Box, zaczyna błagać Ryūka o pomoc. Ten wyciąga Notatnik i zaczyna w nim pisać. Wszyscy są przerażeni, a Light cieszy się. Jednak okazuje się, że to nazwisko Yagamiego zostało wpisane. Light jest przerażony i błaga Ryūka, aby ten "coś zrobił", lecz po chwili umiera na zawał serca.

Anime

Ryuk writing

Ryūk wpisuje nazwisko Lighta do swojego Notatnika

Gdy Light przegrywa konfrontację z Nearem i Japońską Grupą Dochodzeniową w Yellow Box, próbuje uciec, lecz Ryūk, wiedząc, że to i tak koniec Kiry decyduje się wpisać nazwisko Lighta do swojego Notatnika. Mówi, że nie jest po niczyjej stronie, Light w najlepszym wypadku spędzi resztę życia w więzieniu, a on sam przybył tu zakończyć nudę. Light dostaje zawału serca i po chwili umiera w osamotnieniu.

Inne media

Rozdział pilotażowy

Ofiary

  • Light Yagami - jest to jedyna znana ofiara Ryūka. Został wpisany w Notatniku, gdy wszystkie jego plany się rozsypały, a sam Light przegrał z Nearem.

Odniesienia

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki