FANDOM

Death Note Midory (ミードラ のデスノート, Mīdora no Desu Nōto) to Notatnik śmierci, ofiarowany C-Kirze przez Shinigamiego Midorę.

Wygląd

Nie wiemy jak wygląda okładka Notatnika Midory, lecz prawdopodobnie jest czarna, biała lub czerwona (dostępne kolory dla Notatników Śmierci). Kartki w środku są białe w poziome linie[1].

Fabuła

Shinigami Midora, gdy dowiedział się o przygodach Ryūka w Świecie Ludzi, postanowił sam się tam udać. Midora zdobywa drugi Notatnik Śmierci, przekupując króla Shinigami jabłkami, przysmakiem Shinigami odkrytym przez Ryūka. Następnie przybywa do Świata Ludzi i "gubi" Notatnik.

31hgdhdgf.jpg

Osoby błagające C-Kirę o śmierć na łamach programu "Królestwo Kiry".

Ostatecznie Notatnik Midory zostaje odnaleziony i trafia do C-Kiry - osoby o nieznanych płci, wieku i danych, mieszkającej w Japonii (nie wiadomo, czy to przypadek, czy celowe działanie Midory). Ten zaczyna używać Notatnika do pomagania ludziom w śmierci - zabija tylko osoby śmiertelnie chore, starsze, modlące się o śmierć i samobójców.

Informacje o tej sytuacji docierają do Neara, który oficjalnie podaje się za L'a, a ten wygłasza publiczny komunikat, że nie zamierza się tym zajmować, nazywa C-Kirę "tandetnym Kirą" i wyśmiewa całą sytuację. Niezrozumiany C-Kira decyduje się popełnić samobójstwo - wpisuje swoje dane do Notatnika i umiera.

Nie wiadomo, co stało się później z Notatnikiem, lecz prawdopodobnie zabrał go Midora z powrotem do Świata Shinigamich[2].

Ofiary

  • C-Kira - popełnił samobójstwo za pomocą Notatnika,
  • Starcy - osoby w podeszłym wieku, modlące się o śmierć,
  • Śmiertelnie chorzy - osoby ciężko chore, dla których już nie ma ratunku, a jedyna przyszłość jaka je czeka to długa, bolesna agonia,
  • Osoby, pragnące śmierci - osoby pragnące popełnić samobójstwo, błagające C-Kirę o zabicie ich. W tym uczestnicy i widzowie programu "Królestwo Kiry"[3].

Odniesienia

  1. Death Note One-Shot Special
  2. Death Note One-Shot Special
  3. Death Note One-Shot Special

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki