FANDOM

Jest to Death Note Jealousa, który ten zostawił, gdy umarł ratując Misę. Przechodzi przez Rem, do Misy, aż w końcu jego właścicielem zostaje Mikami. Jest to notes, który odegrał kluczową rolę w konfrontacji z Nearem.

— How to Read 13

Death Note Jealousa (ジェラス のデスノート, Jerasu no Desu Nōto) to drugi z Notatników Śmierci używany w serii. Pierwotnym właścicielem był Shinigami Jealous, a po jego śmierci trafił do Misy Amane. Później pełni dużą rolę w konfrontacji między Kirą a Special Provision for Kira.

Wygląd

Notatnik Jealousa ma czarną okładkę z białym napisem "ARVC-5". Strony są wyświechtane i podniszczone. Wypełniony jest białymi kartkami w linie.

Fabuła

Jealous, Shinigami, który zakochał się w Misie Amane to pierwotny właściciel Notatnika. Wpisał w niego Stalkera, który chciał zabić Misę. Jako, że Jealous złamał tym samym zasady Świata Shinigamich, to zginął, rozsypując się w proch. Jego przyjaciółka Rem wzięła Notatnik, który po nim pozostał i ofiarowała go Misie.[1]

Ostatecznie Light Yagami kazał Misie oddać Notatnik i wysłał go Teru Mikamiemu[2]. Death Note zostaje odkryty i skonfiskowany przez Stephena Gevanniego, a na jego miejscu podłożono podróbkę[3]. Ostatecznie Notatnik zostaje spalony przez Neara i znika ze Świata Ludzi[4].

Ciekawostki

Ofiary

  • Stalker Misy Amane
  • Kazuhiko Hibima
  • Hirokazu Ukita
  • Rod Ross
  • Hitoshi Demegawa
  • Jack Neylon
  • Pedro Kollet
  • Eddie
  • Glen Humphreys
  • Greg Parker
  • Rashual Bid
  • Inni członkowie Mafii
  • Mello

Odniesienia

  1. Rozdział 27. Miłość
  2. Rozdział 84, Przypadek
  3. Rozdział 104. Odpowiedź
  4. Rozdział 108. Koniec

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki