FANDOM

Kurō Otoharada (音原田 九郎, Otoharada Kurō) to pierwszy zabity przez Lighta przestępca.

Wygląd

Otoharada ma oznaczoną bruzdami twarz, pełną zmarszczek. Ma podkrążone oczy, głęboko osadzone, brwi niewidoczne, a wokół ust są głębokie bruzdy. Jego włosy są krótkie, koloru brązowego, tak samo jak oczy. Ubrany jest w ciemną koszulę.

Osobowość

Był to 42 letni bezrobotny, nie wiadomo w jakich okolicznościach stracił pracę. 23 listopada jednak był tak zdesperowany jej brakiem, że dopuścił się przestępstwa.

Fabuła

DEATH20NOT20-200120-20Large2008

23 listopada, w dniu gdy Light znalazł Notatnik śmierci, oglądał on wiadomości. Nie był pewny, czy notes działa, więc postanowił go wypróbować. Spiker stacji mówił własnie o napastniku, który zaatakował w Centrum Handlowym sześć osób, a następnie wziął ośmiu zakładników w przedszkolu, w tym dzieci. Pokazuje on dane Otoharady, mówiąc, ze jest czterdziestodwuletnim bezrobotnym. Light, nie wierząc, że Notatnik zadziała, wpisał nazwisko Otoharady do notesu i odczekał 40 sekund. Na początku nic się nie działo, jednak po chwili okazało się, ze zakładnicy opuszczają przedszkole, mówiąc, ze przestępca nagle upadł, chwytając się za serce[1].

Kurō zostaje wspomniany również przez L gdy ten udowadnia Kirze, ze jest w rejonie Kanto, w Japonii. Wspomina on właśnie Otoharadę, ze był pierwszym przestępcą z zawałem, a jego przewinienia były najbardziej błahe, wiec prawdopodobnie to na nim Kira testował swoje umiejętności[2].

Ciekawostki

  • Jego przewinienia były dosyć błahe w porównaniu z innymi.

Odniesienia

  1. Death Note Anime: „Odrodzenie” Odc. 1
  2. Death Note Anime: „Konfrontacja” Odc.2