FANDOM

Kontakt (接触, Sesshoku) jest dziewiątym tomem mangi Death Note.

Streszczenie

Po wydarzeniach w USA Light wie, że tylko Grupa Śledcza jest w stanie odebrać Mello notes. By skłonić ich do działania, postanawia zastosować pewien podstęp… Czy jego plany pokrzyżuje decyzja ojca o powrocie do śledztwa w sprawie Kiry?!

Myśl autora

Ciekawe, czyja to wina? Zawsze, kiedy zadaję sobie to pytanie, zwalam winę na jakiegoś „dziadka”. Na przykład, kiedy dałabym sobie głowę uciąć, że przygotowałam sobie kąpiel, tymczasem schodzę do łazienki, patrzę, a tam - pusta wanna. „No tak”, myślę sobie wtedy, „To pewnie robota kąpielowego dziadka”. Tak właśnie sobie wszystko tłumaczę. Ciekawe, czyja to wina?Tsugumi Ōba

Rozdziały

Page 71. Kontakt

Page 72. Pewność

Page 73. Przyparty do muru

Page 74. Spektakl

Page 75. Rozpoznanie

Page 76. Powitanie

Page 77. Wykorzystanie

Page 78. Przewidywanie

Page 79. Jak z nut

Zasady zawarte w tomie

  • Utrata wspomnień związanych z notesem nastąpi po pozbyciu się jego praw własności, ale tylko w przypadku, gdy właściciel wpisał czyjeś nazwisko do notesu. Jeżeli tylko posiadał notes i nie wpisywał do niego żadnych nazwisk, przestanie widzieć i słyszeć Boga Śmierci. Straci również moc oczu Boga śmierci, jeśli wcześniej doszło do wymiany.
  • Bogowie Śmierci nie umierają z braku snu, gdyż nie jest im on potrzebny do życia. Sen ma dla Bogów Śmierci zupełnie inne znaczenie niż dla ludzi. Jeśli Bogowie sypiają, można powiedzieć, że robią to z lenistwa.
  • Zwłaszcza Bogowie Śmierci, którzy przekazali swój notes człowiekowi, nie powinni spać, gdyż są zobowiązani być przy śmierci właściciela notesu. Nie jest to jednak oficjalny zakaz.
  • W świecie ludzi znajdować się może jednocześnie najwyżej sześć Death Note'ów, nie licząc tych posiadanych przez Bogów Śmierci. Oznacza to, że w danej chwili tylko sześciu Bogów Śmierci może przebywać na Ziemi, nawiedzając ludzi posiadającym ich notesy.
  • Każdy Bóg Śmierci może przekazać swoje notesy maksymalnie trzem ludziom jednocześnie.
  • Jeden Bóg Śmierci może w danym momencie przekazać ludziom do sześciu notesów - na przykład, dając każdemu po dwa.
  • W związku w powyższym, jeden człowiek może jednocześnie posiadać maksymalnie sześć notesów.
  • Jeśli w świecie ludzi znajdzie się siódmy notes, nie będzie on działał, nawet jeśli zostanie użyty przez człowieka.
  • Jeśli w świecie ludzi znajdzie się więcej niż sześć notesów, tylko pierwszych sześć będzie działać.
  • Siódmy notes pozostanie nieaktywny do momentu, gdy jeden z poprzednich notesów zostanie zniszczony bądź zabrany z powrotem do świata Bogów Śmierci.

Nawigacja