FANDOM

Kiyomi Takada (高田=清美, Takada Kiyomi) była dziewczyną Lighta w szkole. Po przeskoku czasowym jest dziennikarką i zostaje rzeczniczką Kiry. 

Wygląd

Kiyomi ma krótkie, ciemne włosy i ciemnoszare oczy. Jest szczupła i wysoka. Ma zawsze staranny makijaż, oraz zadbaną fryzurę. Jej ubiór jest elegancki. Jako dziennikarka i prezenterka bardzo dba o swoją aparycję.

Osobowość

Gdy razem z Lightem chodzą do tej samej klasy widzimy ją w roli poważnej uczennicy, która ma swój plan na dalsze życie i do niego dąży. Dobrze się uczy i jest staranna i pilna. Na studiach dostała przydomek "Miss Todai"("Miss To-Oh" w wersji angielskiej), ze względu na swoją urodę, oraz "Seiso Takada", czyli z języka japońskiego "ktoś, kto odgrywa niedostępnego".

Jest skrupulatna, dokładna i ma wysoko rozwinięte poczucie sprawiedliwości. Inteligentna i wykształcona, jednak daje sobą manipulować Lightowi, bo jest w nim zakochana. Na ogół opanowana, jako rzeczniczka Kiry naraża się na duże ryzyko, jednak nadal to robi, bo wierzy w swoje przekonania.

Fakt, że jako rzeczniczka Kiry zyskała ogromną popularność sprawia, że jest trochę zadufana w sobie. Ludzie czczą ją na równi z Kirą, więc jej samoocena wzrosła. Traktuje Misę z góry, uważając ją za gorszą od siebie. Pomiędzy obydwiema paniami panuje rywalizacja.

W How to Read 13 jest napisane, że lubi inteligentnych mężczyzn, a nie cierpi głupich kobiet.

Historia

Fabuła

Inne Media

Death Note: The Last Name

W filmie jej rola jest podobna do roli Kyōsuke Higuchiego. Zabija ona tych którzy stoją na jej drodze.

Death Note: Kira Game

Death Note: Successor to L

Ciekawostki

Cytaty

Nawigacja