FANDOM

Kanzō Mogi (模木 完造, Mogi Kanzō) jest członkiem grupy dochodzeniowej, której zadaniem jest ścigać Kirę. Przez pewien czas był menedżerem Misy-Misy, lecz przede wszystkim był policjantem.

Wygląd

Mogi jest bardzo wysoki i postawny. Ma krótkie, ciemne włosy, oraz ciemne oczy. Zazwyczaj ubiera się w garnitur.

Osobowość

Mogi rzadko kiedy się odzywa, nawet wtedy, gdy ktoś przedstawia jakąś opinię, a on się z nią nie zgadza. Jest jednym z najbardziej oddanych i lojalnych członków grupy, który nie zrezygnował ze ścigania Kiry. Jest pokazany jako doskonały aktor stając się wesołym i podekscytowanym menedżerem Misy-Misy (na żądanie grupy śledczej). Stwierdził, że się do tego nie nadaje, ale się nie poddał. Przy Misie nie jest tak zamknięty jak przy reszcie grupy.

Historia

Fabuła

W mandze, jest on zatrudniony przez L, by badać rodzinę Kitamurów i Yagamich, gdy byli pod zarzutem bycia Kirą, śledził Lighta, a nawet raz pojawił się na wykładach. Mogi na początku prawie wcale nie jest pokazywany z członkami grupy śledczej. Nie był obecny na ich spotkaniach. Mogi spotykany jest z grupą dochodzeniową częściej, gdy przenoszą się do siedziby głównej, gdzie L uznaje go za nieoceniony atut w gromadzeniu informacji. Mogi w krótkim czasie zgromadził 300 tysięcy nazwisk członków Yotsuby. Po upozorowanej śmierci Matsudy, Kanzō został menadżerem Misy.

Cytaty

Nawigacja