FANDOM

Jealous (ジェラス, Jerasu, pol. Zazdrość, ang. wer. Gelus) – Shinigami, który w wyniku miłości uratował Misę Amane przed śmiercią. Jealousa widzimy tylko we wspomnieniach Rem.

Wygląd

Jest dość małym Shinigami, troszkę podobnym do lalki. Wygląda jakby był "zrobiony" ze źle pozszywanych kawałków niebieskiej i białej tkaniny. Posiada tylko jedno, żółte oko.

Osobowość

0.jpg

Śmierć Jealousa

Mało wiadomo na temat charakteru Jealousa. Wiemy natomiast, że różnił się bardzo od innych shinigami, pokochał bowiem ludzką dziewczynę. Darzył ją tak wielkim uczuciem, że nie wahał się poświęcić, aby ta przeżyła. Jest to niezwykły czyn, zważywszy na to, że nie znał osobiście Misy, a prawdopodobieństwo tego, że ona dowie się o jego czynie, było znikome. Mimo tego jednak poświęcił się, ratując tym samym dziewczynę przed straszliwym losem.

Historia

Jako jeden z niewielu ciągle obserwował świat ludzi. Codziennie patrzył na jedną dziewczynę, później wyszło na jaw, że był w niej zakochany. Podczas gdy inni się z niego śmiali, Rem wcale nie było do śmiechu. W dniu, w którym dziewczyna miała umrzeć, Jealous wraz z Rem obserwował ją z wielkim smutkiem, gdyż nie chciał jej śmierci. W momencie, gdy miała umrzeć, Jealous wpisał imię jej niedoszłego mordercy do swojego Death Note'a. Według zasad Shinigami żaden z Bogów Śmierci nie może ingerować w przeznaczenie człowieka, a karą za nieprzestrzeganie tej zasady jest śmierć. Jealous na oczach Rem zamienił się w popiół i piach. Został po nim tylko jego Death Note, który został przekazany Misie Amane, bo to właśnie ona była dziewczyną, którą kochał Jealous.

Fabuła

Rem zapytana przez Misę o to, skąd ma drugi notatnik, powiedziała, że była przy śmierci jednego z Shinigami. Opowiedziała dziewczynie historię o Shinigamim imieniem Jealous, który ją uratował. Rem nie chciała, by Misa mówiła komuś o tym, jak zabić Shinigami, jednak ta, gdy poznała Lighta, powiedziała mu o tym.

Koncepcja

Ciekawostki

  • Jego imię po angielsku oznacza zazdrosny.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki