FANDOM

Hitoshi Demegawa (出目川 仁, Demegawa Hitõshi) był dyrektorem stacji Sakura TV. 

Wygląd

Demegawa jest gruby, ma krótkie brązowe włosy, wąsy, brązowe oczy i okulary. Na początku nosi skórzaną kurtkę z literą "H" po lewej stronie, lecz później jest ubrany w białą szatę.

Osobowość

Fabuła

Hitoshiego widzimy po raz pierwszy, gdy drugi Kira, Misa Amane, przysyła kasety do stacji, na których zawarta jest wiadomość skierowana do prawdziwego Kiry. Hitoshi puszcza te kasety w audycji telewizyjnej na kanale Sakura TV, dzięki czemu ludzie myślą, że to pierwszy Kira przemówił. Gdy policja próbuje zatrzymać nadawanie nagrania Kiry, ten zabija policjantów. Do stacji wjeżdża karetką Sochiro Yagami, więc Kira nie może go zabić, bo nie widzi jego twarzy. Hitoshi zostaje zmuszony przez Soichiro do oddania kaset które przysłał drugi Kira.

Po śmierci L'a, Demegawa zostaje rzecznikiem Kiry, a nawet tworzy nowy program na jego "cześć".Demegawa razem z wysłannikami Kiry prowadzi nalot na siedzibę SPK, ale podobnie jak reszta uczestników zamieszki, jest rozproszony przez pieniądze, które zostają zrzucone.Później zostaje on zabity przez Mikamiego, ponieważ zaczął robić co tylko mu się podoba. Prosił widzów o milion jenów na rzekomą budowę Królestwa Kiry. Teru wiedział, że to może zaszkodzić Kirze, dlatego zllikwidował Demegawę wraz głównymi członkami Królestwa Kiry. nowy wysłannikiem Kiry zostaje Kiyomi Takada.

Inne media

Postać Demegawy jest również obecna w filmie Death Note: The Last Name, ale jest przedstawiona w inny sposób niż w mandze i anime.Mianowicie jego wygląd oraz fakt, że nie umiera w filmie.Wciąż jest jednak chciwy.

Ciekawostki

  • Matt, Ukita, Yamanaka, Wedy i Demegawa są jedynymi postaciami w serii, które palą papierosy (warto jednak zauważyć, że w anime scena, w której Ukita pali nie została pokazana).
  • W anime, podczas emisji Królestwa Kiry, Demegawa zostaje zabity jako ostatni i wiedział, że umrze, gdyż umarły przed nim cztery osoby, które wybrał na głównych członków Królestwa Kiry. W mandze jednak Mikami zapisuje go jako pierwszego, zaraz po nim ginie reszta.

Cytaty

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki