FANDOM

Hideki Ide (伊出 英基Ide Hideki) jest członkiem Japońskiej Grupy Dochodzeniowej. Pomaga schwytać Kirę z Yotsuby. Blokuje drogę policyjnymi wozami, by Higuchi nie mógł uciec.

Wygląd

Ide ma krótkie, czarne włosy i małe, jasne oczy.Widzimy go ubranego w zieloną marynarkę i białą koszulę z czerwonym krawatem. Czasem ma na sobie pasiasty garnitur

Charakter

Hideki jest dobrym przyjacielem Aizawy, pomaga mu w schwytaniu Higuchiego oraz podziela jego obawy co do faktu, że Light może myć Kirą. Hideki jest również nieufny wobec L'a. Hideki jest zwykle opanowany i nie podnosi głosu. Nawet gdy okazało się, że Light jest Kirą, Ide zachował zimną krew. W mandze tylko raz stracił panowanie nad sobą, gdy Mikami miał wpisać nazwiska wszystkich do notesu.

Fabuła

Ide był członkiem zespołu dochodzeniowego stworzonego przez policję w celu schwytania Kiry. Kiedy stało się jasne, że Kira nie zabija wyłącznie przestępców ale również tych którzy starają się go schwytać, większość członków opuściła grupę. L następnie informuje tych którzy zostali, że chciałby się z nimi spotkać osobiście. Ide nie ufał jednak L'owi i odmówił współpracy.

Widzimy go w samochodzie razem z Aizawą podczas aresztowania Higuchiego. W drugiej serii jest z powrotem w Grupie Dochodzeniowej. Wyznał Aizawie, że robi to wszystko tylko dlatego, że chce z nim pracować, a nie z Lightem, różwież podejrzewa go o bycie Kirą.. Z początku nie jest zadowolony z wygłupów Matsudy, jednak podczas podsłuchiwania spotkań Lighta z Takadą, często rozmawia z nim o uczuciach. Wyznaje też, że nigdy nie był poważnie zakochany.

Po roku od ostatecznej konfrontacji z Kirą, w dalszym ciągu pracuje z Matsudą i Aizawą.

Ciekawostki

  • Ide uważa Aizawę za najlepszego przyjaciela.
  • Hideki nie ma brwi.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki