FANDOM

Eiichi Takahashi (鷹橋,Takahashi Eīchi) to wiceprezes Oddziału planowania materiału Korporacji Yotsuba.

Wygląd

Jest wysoki i dobrze zbudowany. Ma ciemne blond włosy sięgające prawie do ramion i zarost nad górną wargą. Jego broda jest mocno zarysowana i delikatnie zarośnięta. Jego oczy są brązowe i dość głęboko osadzone. Ubiera się w ciemny garnitur, szarą koszulę i jaśniejszy krawat.

Osobowość

Death Note: How to Read 13 utrzymuje, że Takahashi nie miał tego, czego potrzeba do bycia prawdziwym przywódcą. Był przewodniczącym Korporacji Yotsuba, pomimo braku talentu i umiejętności. Podczas spotkań nie wykazywał się niczym, poza swoim temperamentem. Brakuje mu zdolności do analizy sytuacji i od czasu do czasu wykazuje się skandalicznymi zachowaniami. Inni członkowie uważają jego zachowania jako głupie, ponieważ nie ukazuje inteligencji w swoich słowach.

Historia

Eiichi jest żonaty i ma nienazwane dzieci. Jest absolwentem Keiyo Business School. Jest synem Karazo Takahashi, prezesa Japan Financial.

Fabuła

Yotsuba death

Eiichi zabity przez Kirę, razem z członkami Yotsuby

Uczestniczy w zebraniach ośmiu głównych prezesów Yotsuby, gdzie debatują nad tym, kogo uśmiercić. Eiichi nie ukazuje wyrzutów sumienia ani wątpliwości z powodu zabijania biznesowych przeciwników. Na początku nie wiadomo, który z prezesów jest Kirą, jednak później to Higuchi okazuje się nim być. Gdy zostaje schwytany i ginie, na pozostałych członków Yotsuby pada strach. Po jakimś czasie, gdy Light Yagami pozbywa się L'a, zabija wszystkich prezesów Yotsuby, w tym Takahashiego.

Ciekawostki

  • Jego hobby to surfing.