FANDOM

Death Note to film kanału NETFLIX, produkcji amerykańskiej, mający mieć premierę 25 sierpnia 2017 roku, oparty na mandze Death Note

Fabuła

Bohaterem filmu jest nastolatek Light Turner. Jego nudne i nieciekawe życie zmienia się w dniu, kiedy znajduje tajemniczy notatnik - narzędzie boga śmierci, pozwalające na zabicie każdej osoby, której nazwisko zapisane zostało w notatniku. Light postanawia wykorzystać tę moc, by uczynić świat lepszym i zaczyna oczyszczać go ze zła. Po kolei w tajemniczych okolicznościach giną groźni przestępcy. Media zaczynają masowo pisać o mordercy dokonującym czystki w gangsterskim świecie. Sprawę tajemniczych zbrodni bada policyjny detektyw - L.

Informacje

Reżyser Adam Wingard nie ma zamiaru się powstrzymywać - jego adaptacja "Death Note" będzie krwista i brutalna jak trzeba. "Anime to dla mnie zawsze była rzecz zorientowania głównie na dorosłych. Pamiętam, gdy chciałem jako dziecko zobaczyć "Akirę", ale była ometkowana jako film dla dorosłych - to odcisnęło na mnie wyraźne piętno. Siłą rzeczy więc, robiąc swoją pierwszą adaptację anime, chcę oddać jej charakter: dojrzałe wątki, ale też nagość, przekleństwa i sporo przemocy. Będzie ze mną na planie Jason Eisener jako drugi reżyser, zrobił wcześniej "Hobo With A Shōtgun", więc zna się rzeczy. Pomoże przy paru szalonych pomysłach i sekwencjach".

Willem Dafoe wcieli się w Ryūka. Jest to istota, która stworzyła tytułowy Notatnik śmierci i która towarzyszy Lightowi (Nat Wolff) i obserwuje, w jakich celach bohater korzysta z mocy Notatnika.

Obraz powstaje dla platformy Netflix.[1]

Obsada

Odniesienia

  1. http://www.filmweb.pl/news/%22Notatnik+%C5%9Bmierci%22+nie+dla+dzieci-119481

Więcej z Fandomu

Losowa wiki