FANDOM

Arayoshi Hatori (葉鳥新義, Hatori Arayoshi) był wiceprezesem Yotsuby ds. marketingu. Hatori jest nieślubnym synem prezesa firmy i wykorzystuje ten fakt, aby czerpać dla siebie korzyści. Ukończył dział filologii na uniwersytecie Futatsubashi. Jest żonaty i ma dzieci. Po tym jak lekkomyślnie wyznaje swoje poglądy, zostaje zabity przez Kirę Yotsuby, Kyōsuke Higuchiego.

Wygląd

Hatori jest normalnej nie wyróżniającej się postury, ma białe, raczej krótkie włosy. Ubiera się służbowo.

Osobowość

Hatori nie jest zbyt inteligentny, czy kreatywny. Na narady został zaproszony zapewne przez swoją pozycję społeczną. Jest lekkomyślny. W Death Note: How to Read 13 jest napisane, że Hatori nie może poradzić sobie z presją posiedzeń.

Fabuła

Kiedy Matsuda podsłuchiwał naradę ósemki Yotsuby, Hatori wraz z Shimurą go zdemaskowali. Opuścili spotkanie i pilnowali menadżera. Hatori uważał, że Misa Amane mogłaby być dla nich dobrą reklamą. Po rzekomej śmierci Matsudy, Arayoshi wyznał, że ten przynajmniej umarł na ich oczach i nie będą musieli się już zastanawiać.

Na kolejnym spotkaniu, gdy Ooi czyta raport od Colila i okazuje się, że detektyw wymaga pieniędzy za milczenie - Arayoshi pod wpływem impulsu wyjawia wszystkim, co myśli. Powiedział, że ma dość posiedzeń i nie wie, który z nich jest Kirą, ale nie chce trafić do więzienia. Higuchi dobrze już wiedział co się stanie z Hatorim, dlatego rzucił ze śmiechem, że ten już następnego dnia będzie martwy. Hatori po tych słowach dopiero pomyślał i starał się to wszystko odwrócić, ale nikt już na to nie zwracał uwagi.

Arayoshi Hatori został zamordowany przez Kirę z Yotsuby, Kyōsuke Higuchiego.

Ciekawostki

  • Interesuje się ceramiką.
  • Nie cierpi warzyw.

Cytaty

Cóż, przynajmniej zginął na naszych oczach.
Nie wiem, który z was jest Kirą, ale nie chcę się w to zagłębiać i skończyć w więzieniu!